Μαθαίνοντας τον Προγραμματισμό
Του Τριαντάφυλλου Τριανταφυλλίδη
καθηγητή Πληροφορικής
Στο πλαίσιο της Εβδομάδας Πληροφορικής και στην ώρα κώδικα, μίλησα στους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης για τις έννοιες εντολή και εκτέλεση. Προσπάθησα να τους διδάξω να σκέφτονται αλγοριθμικά. Να δίνουν εντολές που, αφού τις εκτελέσουμε, να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Αυτό το πετύχαμε μέσα από το βιωματικό παιχνίδι.
Συγκεκριμένα, έδωσα στον εαυτό μου τον ρόλο του ρομπότ, που με την καθοδήγηση ενός μαθητή, ο οποίος μου έδινε εντολές, θα έπρεπε να διανύσω μια απόσταση με εμπόδια μέσα στην τάξη, για να φτάσω στον τελικό μου προορισμό που ήταν να πάρω μια γόμα από έναν άλλον μαθητή...
Του Τριαντάφυλλου Τριανταφυλλίδη
καθηγητή Πληροφορικής
Στο πλαίσιο της Εβδομάδας Πληροφορικής και στην ώρα κώδικα, μίλησα στους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης για τις έννοιες εντολή και εκτέλεση. Προσπάθησα να τους διδάξω να σκέφτονται αλγοριθμικά. Να δίνουν εντολές που, αφού τις εκτελέσουμε, να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Αυτό το πετύχαμε μέσα από το βιωματικό παιχνίδι.
Συγκεκριμένα, έδωσα στον εαυτό μου τον ρόλο του ρομπότ, που με την καθοδήγηση ενός μαθητή, ο οποίος μου έδινε εντολές, θα έπρεπε να διανύσω μια απόσταση με εμπόδια μέσα στην τάξη, για να φτάσω στον τελικό μου προορισμό που ήταν να πάρω μια γόμα από έναν άλλον μαθητή...
Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν!
Το παιχνίδι αυτό ήταν το πρώτο βήμα για την κατανόηση του όρου "κώδικας".